Pagina's

zondag 14 juli 2013

Verjaardag en vakantie!

Yes!
Eindelijk vakantie!
En vandaag is oudste jarig!









18 jaar issie alweer geworden, waar blijft de tijd?
Zijn geboortedag 18 jaar geleden weet ik nog als de dag van gisteren vandaag. Qua weer was het benauwd en dat had ik het toen ook.
Na zeven intense uren was hij ’s middags om 15:10 uur daar; tranen met tuiten hebben manlief en ik gehuild. Zo’n warm klein mensje in je armen, wat een emotionele belevenis
als ik er aan denk begin ik weer te janken.  
Gisteravond vierden we zijn en mijn verjaardag voor de familie.
We konden heerlijk buiten zitten, dankzij de houtkachel
en de alcoholische versnaperingen was het nog lang aangenaam.
Deze week wordt een rommelweek.
Kleine klusjes, vakantie-inkopen doen in de stad en koffers pakken want aanstaande zondag vliegen we naar Rhodos.
We hebben er zin an!


12 opmerkingen:

  1. hé, weeral een verjaardag bij jullie!
    van harte gefeliciteerd voor jullie, en voor jullie nu volwassen zoon ook natuurlijk!
    prettige vakantie, en als ik je niet meer hoor, een hele leuke reis, geniet er van!
    zonnige groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de tijd vliegt! Hartelijk gefeliciteerd met je oudste. En heerlijk dat je vakantie in Rhodos gaat vieren. Geniet van de voorpret en daarna de echte pret :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je volwassen zoon ;-) !
    Wat een heerlijk vooruitzicht jullie reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dubbel gefeliciteerd!!!
    Altijd fijn als je je verjaardag buiten kunt vieren, dat geeft net iets extra's.
    Deze week kun je alvast een beetje voorbakken in Nederland en dan op naar Rhodos!
    Hele fijne vakantie! Geniet er van!

    Groetjes Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je zoon en een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alsnog vele felicitaties aan jullie oudste bink!
    Op Rhodos wordt het vast nog veel warmer dan hier al het geval is. Niks voor mij vrees ik. Nu is het voor mij ideaal weer!

    Geniet nog van de voorpret op jullie vakantievooruitzicht, Desire!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Veel plezier op Rhodos! We kunnen net niet naar elkaar zwaaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog van harte gefeliciteerd. En inderdaad de tijd gaat (veel) te snel!!
    Ik wens jullie alvast een goede vakantie toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. alsnog hiep hiep en alvast een superfijne vakantie gewenst! rhodos! te gek! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met zoonlief en inderdaad mooie momenten in het leven.Geniet van je vakantie en een mooie vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Allemaal: bedankt! Nog een paar nachtjes slapen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOoooh wat heerlijk. Geniet ervan Desire en gefeliciteerd met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen